Miért a CAS CRM XRM rendszere a legjobb választás? 

A központi adattárolás vállalatszerte összeköti az embereket
A CAS CRM XRM az egész szervezetet egy ügyfélközpontú, jövőbe mutató vállalkozássá teszi. Az értékesítéstől kezdve, a marketingen, ügyfélszolgálaton és az adminisztráción át a menedzsmentig, minden részleg számára óriási támaszt nyújt megoldásunk. Ezáltal minden alkalmazott egyedi hozzáféréssel rendelkezik és látja a számára szükséges adatokat. Egyedileg beállítható kinek milyen hozzáférése lesz a rendszerhez, vagy kinek hogyan kényelmes a rendszer használata. Az eredmény egy strukturált és automatizált vállalati működés.

Az ügyfélprofil minden információt tartalmaz
Az ügyfélprofil képezi a professzionális ügyfélszolgálat alapját. 360°-os teljes képet biztosít, és tárolja az ügyféllel kapcsolatos összes tudnivalót: időpontok, feladatok, telefonos feljegyzések, levelezés, értékesítési lehetőségek, vásárlás utáni események, rendelések, számlázási adatok, szállítólevelek és projektek. A munkatársak így mindig tájékozottak lesznek, és profi benyomást keltenek. A struktúrált adatok és mérőszámok segítségével az értékesítő egységnyi idő alatt több ügyfelet, minőségibb szolgáltatással tud kiszolgálni.

A fejlődés kulcsa az ügyfélismeret
A termékek és szolgáltatások fejlesztéséhez a vevői és piaci igények átfogó ismerete szükséges. A legjobb adatbázist az ügyfélprofilok alkotják – legyen szó értékesítésről vagy szolgáltatási területről. A CAS CRM XRM-et alkalmazó vállalatok az összefüggéseket többdimenziós értékelésekkel teszik átláthatóvá, a fejlesztési lehetőségeket szisztematikusan feltárják és jövő orientáltan megvalósítják.

Az ügyfélértékek meghatározzák a megfelelő intézkedéseket
Az ügyfeleknek különböző kívánságai, igényei és lehetőségei vannak, amelyek egyedi kiszolgálást igényelnek. Ez attól függ, hogy az ügyfél milyen értéket képvisel a vállalat számára. A CAS ennek a vevőértéknek megfelelően szegmentálja az ügyfeleket, amely alapján kell kidolgozni a marketing és szolgáltatási intézkedéseket. Ennek eredményeként az értékesítés a megfelelő terméket a megfelelő időben ajánlja, fel- és keresztértékesítést végez, és ezáltal nagyobb sikereket ér el.

A hatékony és motivált munkatársak a legjobb szolgáltatást nyújtják
A munkatársak elfogadása és a következetessége meghatározó a CRM rendszer sikeres bevezetésében. A CAS CRM XRM-el munkatársai gyorsan és hozzáértően tájékozódnak az ügyfelekről, hatékonyan látják el rutinfeladataikat, megalapozott döntéseket hoznak, projekteket és feladatokat kezelnek egyszerűen. CRM rendszerünkkel öröm  munka, ami motivál minden felhasználót. A jelentések, összegzések minimális idő alatt, pár kattintással elérhetők, adatredundancia nélkül.

Az előretekintő menedzsment sikerre viszi a projekteket
A professzionális tervezéstől az erőforrásokkal és költségekkel, a hatékony feldolgozáson, valamint a terv-tényidő- és költségrögzítésen át a kontrollingig, a projektek kezelhetők és hatékonyak maradnak.

Könnyen integrálható más vállalati rendszerekhez
A modern CAS CRM XRM rendszer alkalmazkodik a meglévő informatikai környezethez és alkalmazásokhoz. Az irodai, árukezelési, archiválási és kommunikációs megoldásokat ez az egyetlen platformon egyesíti és tárolja el az adatokat. A megoldás a vállalattal együtt növekszik, és rugalmasan alkalmazkodik hozzá: szervezeti szinten, minden munkahelyen, több helyen és országhatárokon át, mobil, tableten és okosórán. Az információhoz való hozzáférés bárhonnan működik és így biztosítja a hatékony munkavégzést az egész vállalaton belül.

Egyedi ajánlatkérés

A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy amint beérkezik egy ügyféligény, nálunk mindent egy helyen megtalál. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk ügyfeleinknek, amivel garantáltan elégedettek lesznek az elkészült megoldással.

Ajánlatkérés

    Mi az, ami fontos Ön számára?
    Ügyfél előzmények nyilvántartása
    Feladata nyomonkövetés
    Belső kommunikáció
    Projektmunka
    Ajánlatok utánkövetése
    Marketing kommunikáció
    Vezetői riportok
    Dokumentumkezelés
    Eseménykezelés
    Vevőszolgálat