Mago4 – az innovatív vállalatirányítási rendszer

A világ egyik vezető IT megoldást szállító Zucchetti terméke. A Mago4 az új menedzsment megoldások családját képviseli, amelyek képesek megfelelni a legkülönbözőbb működési és üzleti igényeknek. Az olasz Industry 4.0 terv tanúsítványát elnyerte.

Nemzetközi rendszer

Több, mint 10000 vállalat alkalmazza világ szerte a legkülönbözőbb ágazatokból, akiknek a 60 viszonteladó segít a használatban.

ERP, ami több nyelven beszél, kezeli a devizát és alkalmazkodik a különböző adószabályokhoz.

Nézze meg valós eseteinket!

Hogyan segített ERP megoldásunk ezeken a vállalatokon?

ERP akár a felhőből (cloud, SaaS, PaaS)

Kialakításának köszönhetően platform független, bármikor, bárhol, bármilyen eszközről elérhető.

Vállalatának lehetőségeihez igazodó konstrukciók sokfélesége biztosítja a cégre szabható megoldást moduláris felépítése és paraméterezhetősége által.

1-5 felhasználó.

Kisvállalatok számára, az adminisztrációs-számviteli terület, a készletek és az értékesítési és beszerzési ciklus hatékony kezelésére.

5-20 felhasználó.

Kis- és közepes méretű kereskedelmi, ipari vagy szolgáltató vállalatok számára.

Tökéletes a teljes ciklus irányításához, az ajánlattól a termelés tervezéséig és a logisztikáig.

20 felhasználó felett.

Ideális választás a gyártási, kereskedelmi és logisztikai cégek számára, amelyek nagyobb követelményeket támasztanak a vállalati stratégiai keret irányításában.

Szabadon bővíthető

Az üzleti növekedéshez illeszkedően lehetővé teszi az új funkciók, modulok hozzáadását.

Kapcsolódási pontjainak köszönhetően külső alkalmazásokkal, más rendszerekkel is képes együttműködni, integrálódni.

Az integráció megvalósítására a Microarea Platinum szintű partnereként kompetenciánk van.

Felhasználók együttműködésének támogatása

A technológia adta lehetőség átalakítja a munkát és a kommunikációt.

A rendszer opciót kínál a felhasználók kommunikációjára és együttműködésére például rendszerből történő üzenetküldéssel, e-mail küldéssel, vagy azonnali megosztással.

Tervezés támogatása

Többféle tervezési mód biztosítja a gyártás leghatékonyabb ütemezését a gyártás tervezése érdekében.

Összetett szimulációk futtathatók komplex és tagolt forgatókönyvek alapján az egész raktáron a készletek tervezése céljából.

Vezetői döntések támogatása

Vállalati folyamatok állapotának visszajelzése a vezetői döntések támogatásához.

Egy pillantással információt nyerhet az egyes folyamatok állapotáról, az őket kísérő bizonylatok státuszáról, így gyorsabbá és hatékonyabbá válik a döntéshozatal.

Biztonságos vállalatirányítási megoldás

Magas IT biztonsági szintet valósít meg mind a külső, mind a belső környezettel szemben az adatok maximális védelme érdekében.

A biztonság a jogosultságok kezelésétől kezdődően a tevékenységek folyamatos figyelemmel kíséréséig több szinten valósulhat meg a vállalat elvárásainak megfelelően.

PXL rendszer

A PXL kereskedelmi és áruforgalmi rendszer modulokból épül fel. A modulok többsége önálló működésre is képes, de összekapcsolva egy integrált rendszert alkotnak. Az integráltságból fakadóan az adatokat csak egyszer kell lerögzíteni. A modulok felhasználói kezelése azonos elveket követ. Ezért a betanulás
folyamata lerövidül. A beépített általános lekérdező és kimutatás tervező segítségével, a szállított kimutatásokon túl egyéni adattartalmú és formájú output-ok is
kialakíthatók.

Készletnyilvántartás

A készletnyilvántartás modul szervesen kapcsolódik a beszerzési, az értékesítési és a készletgazdálkodási rendszerekhez. Feladata a készletek
változásának nyomon követése, mind mennyiségben, mind pedig értékben.
Az alábbi felsorolás a készletnyilvántartási rendszerbe opcionálisan beépített funkciókat sorolja fel.

  • Leltárjegy, vagy leltárív alapú leltározás
  • Bizonylati kapcsolatok felderítése , bejárása
  • Selejtezés
  • “Árnyék” készlet vezetés a raktárosok elszámoltatására
  • Bizományosi raktárak kezelése
  • Vonalkódos azonosítás
  • Negatív készlet megengedése /csak ha nincs készletgazdálkodás/
  • Raktár-cikkcsoport kizárás vagy összerendelés
  • Diszponálási sor karbantarthatósága

Beszerzés

Hozzájutni a megfelelő termékhez/szolgáltatáshoz, a megfelelő időben, a megfelelő helyen és főként a megfelelő áron – erről gondoskodik a
beszerzési modul. Az alábbi felsorolás a beszerzési rendszerbe opcionálisan beépített funkciókat sorolja fel.

  • Hiányzó vámtarifaszám felvitele bevételezéskor
  • Útonlévő, vámolás alatt lévő állapot visszajelzése a megrendelő felé
  • Szállítói visszaigazolás fogadása /gépi formában is/
  • Árajánlatok kezelése, összehasonlítása

Értékesítés

Az értékesítési modul alkalmas az árajánlat adástól az eladásig az értékesítési folyamat lebonyolítására. Az értékesítési kondíciók finoman
hangolhatók. Az alábbi felsorolás a értékesítési rendszerbe opcionálisan beépített funkciókat sorolja fel.

  • Vevők cikkszámrendszerének nyilvántartása és számlán szerepeltetése
  • Több árlista kezelése ártörténettel is
  • Egyedi árlisták partnerekre
  • Szerződés alapú értékesítési kedvezmény logika
  • Kredit limit figyelés
  • Projektek eltérő kezelhetősége
  • Partner csoportok kialakítása
  • Ügynök elszámolás /kifizetett összeg alapján /
  • Skontó kedvezmény kezelése
  • Részletfizetés kezelése
  • Előleg számlák kezelése
  • Kedvezmények szintekre osztása
  • Akciók kezelése
  • Árajánlatok készítése
  • Jóváíró és gyűjtőszámlák kezelése
  • Partnerfüggő nyomtatvány használata
  • Ajánlat-rendelés-szállítólevél-számla kapcsolódása
  • Bónusz elszámolása
  • Értékesítési kedvezménycsoportok kialakíthatósága
  • Távrendelés lehetősége
  • Rendelési szintek állíthatósága
  • Készlet ellenőrzés lehetősége
  • Kereskedelmi információk könnyű lekérdezhetősége

Akik az ERP megoldásunkat választották

Fonteviva
ANTAL
HunZea
SOL Group

Felkeltettük érdeklődését? További kérdése lenne?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

    Milyen problémát/problémákat lát a vállalat működésével kapcsolatban?
    Ügyfelek nyilvántartása.
    Kintlévőségek kezelése
    Folyamatok nyomon követése.
    Sok adminisztráció.
    Nem integrált működés.
    Ajánlatok, rendelések utánkövetése.
    Költségszámítás manualitása.
    Kollégák munkájának követése.
    Riportolás.
    Termelés kapacitást és ütemezést tartalmazó excel táblák nyilvántartása.
    Technológia normák és tényidők kezelése.
    Számlák, szerződések és egyéb dokumentumok kezelése, átláthatósága, nyomon követése.
    Egyéb.

    Létszám:
    1-10
    11-30
    31-50
    51<

    Működési terület:
    Termelő vállalat
    Kereskedő vállalat
    Szolgáltató vállalat

    A vállalaton belül alkalmazott rendszerek:
    Office programok
    Vállalatirányítási rendszer (ERP)
    Projektkezelő rendszer
    Ügyfélkapcsolatkezelő rendszer (CRM)
    Egyedi szoftver megoldás
    Egyéb