Miért a CAS CRM XRM rendszere a legjobb választás?
A központi adattárolás vállalatszerte összeköti az embereket
A CAS CRM XRM az egész szervezetet egy ügyfélközpontú, jövőbe mutató vállalkozássá teszi. Az értékesítéstől kezdve, a marketingen, ügyfélszolgálaton és az adminisztráción át a menedzsmentig, minden részleg számára óriási támaszt nyújt megoldásunk. Ezáltal minden alkalmazott egyedi hozzáféréssel rendelkezik és látja a számára szükséges adatokat. Egyedileg beállítható kinek milyen hozzáférése lesz a rendszerhez, vagy kinek hogyan kényelmes a rendszer használata. Az eredmény egy strukturált és automatizált vállalati működés.
Az ügyfélprofil minden információt tartalmaz
Az ügyfélprofil képezi a professzionális ügyfélszolgálat alapját. 360°-os teljes képet biztosít, és tárolja az ügyféllel kapcsolatos összes tudnivalót: időpontok, feladatok, telefonos feljegyzések, levelezés, értékesítési lehetőségek, vásárlás utáni események, rendelések, számlázási adatok, szállítólevelek és projektek. A munkatársak így mindig tájékozottak lesznek, és profi benyomást keltenek. A struktúrált adatok és mérőszámok segítségével az értékesítő egységnyi idő alatt több ügyfelet, minőségibb szolgáltatással tud kiszolgálni.
A fejlődés kulcsa az ügyfélismeret
A termékek és szolgáltatások fejlesztéséhez a vevői és piaci igények átfogó ismerete szükséges. A legjobb adatbázist az ügyfélprofilok alkotják – legyen szó értékesítésről vagy szolgáltatási területről. A CAS CRM XRM-et alkalmazó vállalatok az összefüggéseket többdimenziós értékelésekkel teszik átláthatóvá, a fejlesztési lehetőségeket szisztematikusan feltárják és jövő orientáltan megvalósítják.
Az ügyfélértékek meghatározzák a megfelelő intézkedéseket
Az ügyfeleknek különböző kívánságai, igényei és lehetőségei vannak, amelyek egyedi kiszolgálást igényelnek. Ez attól függ, hogy az ügyfél milyen értéket képvisel a vállalat számára. A CAS ennek a vevőértéknek megfelelően szegmentálja az ügyfeleket, amely alapján kell kidolgozni a marketing és szolgáltatási intézkedéseket. Ennek eredményeként az értékesítés a megfelelő terméket a megfelelő időben ajánlja, fel- és keresztértékesítést végez, és ezáltal nagyobb sikereket ér el.
A hatékony és motivált munkatársak a legjobb szolgáltatást nyújtják
A munkatársak elfogadása és a következetessége meghatározó a CRM rendszer sikeres bevezetésében. A CAS CRM XRM-el munkatársai gyorsan és hozzáértően tájékozódnak az ügyfelekről, hatékonyan látják el rutinfeladataikat, megalapozott döntéseket hoznak, projekteket és feladatokat kezelnek egyszerűen. CRM rendszerünkkel öröm munka, ami motivál minden felhasználót. A jelentések, összegzések minimális idő alatt, pár kattintással elérhetők, adatredundancia nélkül.
Az előretekintő menedzsment sikerre viszi a projekteket
A professzionális tervezéstől az erőforrásokkal és költségekkel, a hatékony feldolgozáson, valamint a terv-tényidő- és költségrögzítésen át a kontrollingig, a projektek kezelhetők és hatékonyak maradnak.
Könnyen integrálható más vállalati rendszerekhez
A modern CAS CRM XRM rendszer alkalmazkodik a meglévő informatikai környezethez és alkalmazásokhoz. Az irodai, árukezelési, archiválási és kommunikációs megoldásokat ez az egyetlen platformon egyesíti és tárolja el az adatokat. A megoldás a vállalattal együtt növekszik, és rugalmasan alkalmazkodik hozzá: szervezeti szinten, minden munkahelyen, több helyen és országhatárokon át, mobil, tableten és okosórán. Az információhoz való hozzáférés bárhonnan működik és így biztosítja a hatékony munkavégzést az egész vállalaton belül.
Egyedi ajánlatkérés
A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy amint beérkezik egy ügyféligény, nálunk mindent egy helyen megtalál. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk ügyfeleinknek, amivel garantáltan elégedettek lesznek az elkészült megoldással.