Esettanulmány - Molnár Kereskedőház Kft.
Brányi-Virág Karolina a Molnár Kereskedőház Kft. operatív igazgatója, a mostani tudása birtokában elmeséli, milyen döntések tették eredményessé az új értékesítést támogató eszközök bevezetését. A vállalatnál a személyes eladás az értékesítési stratégia egyik fő csapásirányát képviseli, de mindezek mellett a készletkezelés is kiemelt jelentőséggel bír a cég életében, hiszen a beszállítói kör meglehetősen kiterjedt, így rengeteg termékből kell naprakész információval rendelkezni.
Ezt az e-book-ot azoknak ajánljuk, akik régóta gondolkoznak azon, hogy mivel tudnák fellendíteni kereskedelmi tevékenységüket és szeretnének egy tiszta képet kapni arról, milyen lehetőségek állnak rendelkezésükre annak érdekében, hogy ne vesszen kárba a befektetett pénz és energia.
Kérem az e-könyvet: