Mi az a CRM?
Röviden ügyfélkapcsolat kezelő rendszer (Customer Relationship Management). Ám ez a megfogalmazás merőben leegyszerűsíti egy minőségi CRM képességeit.
A CAS CRM egybefogja az értékesítést, az ügyfélszerzést, a marketinget és az ügyfélszolgálatot. Egy kontrollt ad az egész értékesítési folyamat felett, mert kiválóan tudunk benne feladatokat delegálni és teljesítményt mérni, ami a sales és a marketing területén kiemelten fontos tényező. Segítségével hatékonyan és kontrollálhatóan dolgozhatunk projektekben, és automatizmusokkal támogathatjuk kommunikációnkat.
A CAS genesisWorld CRM rendszere olyan aktív kapcsolattartást tesz lehetővé, amely révén még szorosabb kapocs alakul ki ügyfeleinkkel, akik elégedettek lesznek mert érzik az odafigyelést, így bátran ajánlanak bennünket másoknak. CRM megoldásunk kiemelt előnye, hogy elég lépésről-lépésre bővíthető, így az elején kicsiben, alacsonyabb kockázattal és költséggel indulhat.
Kik használják?
A CAS genesisWorld német piacvezető CRM-xRM megoldásunkat kis- és középvállalkozásoknak ajánljuk!
Értékesítő
Automatizált adatmentés akár egy névjegykártyáról. Nincs adatredundancia, nincs elfelejtett telefon, ugyanis a rendszer értesítést küld az adott ügyfélhez rendelt teendőkről.Ügyfélszolgálat
Hibajegy rendszer segítségével egy jó CRM képes priorizálni és a megfelelő személyhez rendelni az elvégezendő feladatokat.Marketing
A marketingnek a német piacvezető CAS CRM rendszer maga a kánaán, hiszen rengeteg olyan automatizmus beépíthető, ami hatékonyan és a kereskedelmi trendeknek megfelelően támogatja a napi munkamenetet. Ilyen például az automatikus válasz levél küldése, bizonyos paraméterek szerint.Projekt menedzser
A projekt menedzsment modul erőforrás, valamint terv/tényidő funkciókat is tartalmaz, így láthatóvá válik az adott munkaerő terhelhetősége és ütemezhető lesz a feladatok teljesítési határideje.Cégvezető
A vezetőség valós időben és egy helyen látja milyen értékesítési lehetőségek vannak, lesznek és vesztek el. Feladatokat tud delegálni és projekteket létrehozni a rendszeren belül.
CRM evolúciója: xRM
Az xRM egy gondolkodás mód, egyfajta üzleti stratégia, nem termék. Olyan integrált ügyvezetési megoldás, mely modulárisan, akár több, kompatibilis alkalmazás használatával segíti a támogatni kívánt vállalati munkafolyamatok résztvevőinek munkáját. A vállalat üzleti logikáját, kombinálva a CAS genesisWorld megoldásával, kialakítható egy testre szabott xRM rendszer.
360° -os kapcsolat
Egy jól bevezetett CRM-xRM rendszert, nem szabad „csupán” ügyfélkapcsolattartási eszközként értelmezni, sokkal inkább egy a vállalatát átszövő stratégiának mely kezeli a kollégákkal és az ügyfelekkel történő valamennyi interakciót.
Ezen szemlélet mentén a genesisWorld előnyei evidensek:
konzisztens és koherens információk, mely felgyorsítják az adatok rögzítését és visszanyerését
standardizált folyamatok, mely nyomon követhető és mérhető munkavégzést tesznek lehetővé
mobilitás, mely azonnali hozzáférést biztosít bármilyen információhoz bárhonnan
Platformfüggetlen működés
A SmartDesign technológiának köszönhetően a genesisWorld redundancia mentesen képes egyszerre kiszolgálni Önt az asztali számítógépén, tablet PC-jén vagy akár Okostelefonján a natív alkalmazás segítségével.
Moduláris felépítés és bővíthetőség
Használja ki a felhasználónként testre szabható CRM-XRM lehetőségeket!
Integrálhatóság az Ön igényei szerint
Teljes MS Office integráció
Ablak az ablakban szintű Outlook integráció
Együttműködés különböző vállalatirányítási rendszerekkel
Egyedi fejlesztések és integrációs megoldások az Ön által kívánt rendszerekhez
Minden évben a piac előtt
A CAS genesisWorld minden évben új verzióval hagyja maga mögött a konkurenciát, amellyel elnyeri a legjobb felhasználói élményt nyújtó CRM megoldás díját.
Ügyfél elégedettségi mutatók
Akik a genesisWorld-t választották
Felkeltettük érdeklődését?
Igényelje ingyenes és testreszabott CAS CRM prezentációját!