Mi az a CRM? 

Röviden ügyfélkapcsolat kezelő rendszer (Customer Relationship Management). Ám ez a megfogalmazás merőben leegyszerűsíti egy minőségi CRM képességeit.
A CAS CRM egybefogja az értékesítést, az ügyfélszerzést, a marketinget és az ügyfélszolgálatot. Egy kontrollt ad az egész értékesítési folyamat felett, mert kiválóan tudunk benne feladatokat delegálni és teljesítményt mérni, ami a sales és a marketing területén kiemelten fontos tényező. Segítségével hatékonyan és kontrollálhatóan dolgozhatunk projektekben, és automatizmusokkal támogathatjuk kommunikációnkat.

A CAS genesisWorld CRM rendszere olyan aktív kapcsolattartást tesz lehetővé, amely révén még szorosabb kapocs alakul ki ügyfeleinkkel, akik elégedettek lesznek mert érzik az odafigyelést, így bátran ajánlanak bennünket másoknak. CRM megoldásunk kiemelt előnye, hogy elég lépésről-lépésre bővíthető, így az elején kicsiben, alacsonyabb kockázattal és költséggel indulhat. 

Kik használják?

Értékesítési-, ügyfélszolgálati-, marketing-, menedzsment területek

A CAS genesisWorld német piacvezető CRM-xRM megoldásunkat kis- és középvállalkozásoknak ajánljuk!

  • Értékesítő
    Automatizált adatmentés akár egy névjegykártyáról. Nincs adatredundancia, nincs elfelejtett telefon, ugyanis a rendszer értesítést küld az adott ügyfélhez rendelt teendőkről.
  • Ügyfélszolgálat
    Hibajegy rendszer segítségével egy jó CRM képes priorizálni és a megfelelő személyhez rendelni az elvégezendő feladatokat.
  • Marketing
    A marketingnek a német piacvezető CAS CRM rendszer maga a kánaán, hiszen rengeteg olyan automatizmus beépíthető, ami hatékonyan és a kereskedelmi trendeknek megfelelően támogatja a napi munkamenetet. Ilyen például az automatikus válasz levél küldése, bizonyos paraméterek szerint.
  • Projekt menedzser
    A projekt menedzsment modul erőforrás, valamint terv/tényidő funkciókat is tartalmaz, így láthatóvá válik az adott munkaerő terhelhetősége és ütemezhető lesz a feladatok teljesítési határideje.
  • Cégvezető
    A vezetőség valós időben és egy helyen látja milyen értékesítési lehetőségek vannak, lesznek és vesztek el. Feladatokat tud delegálni és projekteket létrehozni a rendszeren belül.

Nézze meg valós eseteinket!

Hogyan segített CRM megoldásunk ezeken a vállalatokon?

Brányi-Virág Karolina operatív igazgató - Molnár Kereskedőház Kft.
Információ azonnal, megfelelő jogosultsággal, bármely modulhoz

CRM evolúciója: xRM

Az xRM egy gondolkodás mód, egyfajta üzleti stratégia, nem termék. Olyan integrált ügyvezetési megoldás, mely modulárisan, akár több, kompatibilis alkalmazás használatával segíti a támogatni kívánt vállalati munkafolyamatok résztvevőinek munkáját. A vállalat üzleti logikáját, kombinálva a CAS genesisWorld  megoldásával, kialakítható egy testre szabott xRM rendszer.

360° -os kapcsolat

Egy jól bevezetett CRM-xRM rendszert, nem szabad „csupán” ügyfélkapcsolattartási eszközként  értelmezni, sokkal inkább egy a vállalatát átszövő stratégiának mely kezeli a kollégákkal és az ügyfelekkel történő valamennyi interakciót.

Ezen szemlélet mentén a genesisWorld előnyei evidensek:

  • konzisztens és koherens információk, mely felgyorsítják az adatok rögzítését és visszanyerését

  • standardizált folyamatok, mely nyomon követhető és mérhető  munkavégzést tesznek lehetővé

  • mobilitás, mely azonnali hozzáférést biztosít bármilyen információhoz bárhonnan

A kép illusztrálja crm-xrm megoldásunk kínálta lehetőségeket. Feliratok: vállalati kapcsolatok kezelése, gyors és egyszerű átláthatóság, értékesítés és menedzsment, e-mail marketing, feladatok menedzselése, kapcsolattartás, dokumentum kezelés, mobilitás
Crm-xrm megoldásunk platformfüggetlen működést biztosít számítógépen, telefonon, tablet-en egyaránt

Platformfüggetlen működés

A SmartDesign technológiának köszönhetően a genesisWorld redundancia mentesen képes egyszerre kiszolgálni Önt az asztali számítógépén, tablet PC-jén vagy akár Okostelefonján a natív alkalmazás segítségével.

Moduláris felépítés és bővíthetőség

Használja ki a felhasználónként testre szabható CRM-XRM lehetőségeket!

  • címmenedzsment: cégek, egyéni kapcsolattartók és alkalmazottak, kezelése, teljes interakció történettel
  • időpontkezelés, közös naptárnézet, eseményszervezés, telefonhívások, szabadságok nyilvántartása eszköz- és teremfoglalások kezelése
  • feladatok delegálása és lejelentése
  • értékesítési lehetőségek kezelése, fázisok, státuszok, csatolt tevékenységek követése
  • címlisták egyedi kialakítása és szűrése
  • szegmentált hírlevelek küldése, automatizálása
  • egyénekre és Csoportokra szabható szofisztikált jogosultság és adatvédelmi rendszer
  • reakció alapú E-mail és telefon kampányok grafikus tervezése
  • költségeik nyomonkövetése és kiértékelése
  • konzisztens lead menedzsment
  • geomarketing
  • árlisták, engedménylisták, értékesítési folyamatok készítése
  • egyszerű, gyors árajánlatkészítés, akár mobileszközön is
  • leadek nyomonkövetesé, konvergálása
  • teljesítménymérés támogatása
  • hibajegy kezelés ügyfelek és telephelyek között
  • csak a megfelelő személyek, részlegek kapnak értesítést a bejelentésről
  • online hibabejelentő felület
  • strukturált és átlátható panasz- és hibajegykezelés, munkafolyamat sablonok alkalmazása
  • ügyfelekkel töltött munkaidő rögzítése
  • kiértékelések és jelentések készítése
  • folyamatok ,erőforrások, eszközök teljes körű testreszabása és követése
  • automata vagy manuális időkövetés
  • költségvetéstervek beállítása
  • rendezvények menedzselése, meghívók kiküldése közvetlenül a rendszerből
  • nyilvános vagy zártkörű regisztrációk publikálása online felületre
  • rendszerbe beérkező regisztrációk kezelése, regisztráció alapján új kapcsolatprofilok létrehozása
  • program menedzsment
  • tetszőleges számú kérdőív létrehozása
  • a kérdőívek közvetlenül a rendszerből kiküldhetők, a beérkező válaszok tárolódnak
  • automatikus kiértékelés, a pontozási rendszer egyedileg alakítható
  • online felületre kipublikálható kérdőívek – nyilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • OLAP dimenziókkal támogatott jelentéskészítés
  • adott időpontban történő automatikus jelentéskészítés és küldés a megfelelő alkalmazottaknak
  • rugalmas szűrési funkciók, kalkulált adatok
Crm-xrm rendszerünk lehetőségei
MS Office
MS Outlook
SAP logo

Integrálhatóság az Ön igényei szerint

  • Teljes MS Office integráció

  • Ablak az ablakban szintű Outlook integráció

  • Együttműködés különböző vállalatirányítási rendszerekkel

  • Egyedi fejlesztések és integrációs megoldások az Ön által kívánt rendszerekhez

Minden évben a piac előtt 

A CAS genesisWorld minden évben új verzióval hagyja maga mögött a konkurenciát, amellyel elnyeri a legjobb felhasználói élményt nyújtó CRM megoldás díját.

Legjobb felhasználói élményt nyújtó crm megoldás díj

Ügyfél elégedettségi mutatók

CAS Szoftver 87%
Egyéb CRM szoftver 80%
CAS technológia 93%
Egyéb CRM technológia 69%
CAS implementáció 88%
Egyéb CRM implementáció 76%
CAS támogatás 77%
Egyéb CRM támogatás 72%
CAS ár-teljesítmény arány 83%
Egyéb CRM ár-teljesítmény arány 77%

Akik a genesisWorld-t választották

Pannonhalmi Főapátság logó
Szabó Fólia logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
Egyéb referenciáink

Felkeltettük érdeklődését?

Igényelje ingyenes és testreszabott CAS CRM prezentációját!

    Mi az, ami fontos Ön számára?
    Ügyfél előzmények nyilvántartása
    Feladata nyomonkövetés
    Belső kommunikáció
    Projektmunka
    Ajánlatok utánkövetése
    Marketing kommunikáció
    Vezetői riportok
    Dokumentumkezelés
    Eseménykezelés
    Vevőszolgálat