Loading...
CRM és xRM Megoldásunk 2018-05-09T10:06:28+00:00

CAS genesisWorld 

A piacvezető német CRM-xRM megoldás kis- és középvállalkozásoknak

A CRM elengedhetetlen a versenyszférában, hiszen a megannyi konkurencia mind hasonló termékeket és szolgáltatásokat kínál mint Ön. Az egyetlen irány, hogy vállalkozása kitűnjön a tömegből, a hatékony és gazdaságos belső és külső kapcsolatmenedzsment.

CRM evolúciója: xRM

Az xRM egy gondolkodás mód, egyfajta üzleti stratégia, nem termék. Olyan integrált ügyvezetési megoldás, mely modulárisan, akár több, kompatibilis alkalmazás használatával segíti a támogatni kívánt vállalati munkafolyamatok résztvevőinek munkáját. A vállalat üzleti logikáját, kombinálva a CAS genesisWorld  megoldásával, kialakítható egy testre szabott xRM rendszer.

360° -os kapcsolat

Egy jól bevezetett CRM-xRM rendszert, nem szabad „csupán” ügyfélkapcsolattartási eszközként  értelmezni, sokkal inkább egy a vállalatát átszövő stratégiának mely kezeli a kollégákkal és az ügyfelekkel történő valamennyi interakciót.

Ezen szemlélet mentén a genesisWorld előnyei evidensek:

  • konzisztens és koherens információk, mely felgyorsítják az adatok rögzítését és visszanyerését

  • standardizált folyamatok, mely nyomon követhető és mérhető  munkavégzést tesznek lehetővé

  • mobilitás, mely azonnali hozzáférést biztosít bármilyen információhoz bárhonnan

Platformfüggetlen működés

A SmartDesign technológiának köszönhetően a genesisWorld redundancia mentesen képes egyszerre kiszolgálni Önt az asztali számítógépén, tablet PC-jén vagy akár Okostelefonján a natív alkalmazás segítségével.

Moduláris felépítés és bővíthetőség

Használja ki a felhasználónként testre szabható CRM-XRM lehetőségeket!

  • címmenedzsment: cégek, egyéni kapcsolattartók és alkalmazottak, kezelése, teljes interakció történettel
  • időpontkezelés, közös naptárnézet, eseményszervezés, telefonhívások, szabadságok nyilvántartása eszköz- és teremfoglalások kezelése
  • feladatok delegálása és lejelentése
  • értékesítési lehetőségek kezelése, fázisok, státuszok, csatolt tevékenységek követése
  • címlisták egyedi kialakítása és szűrése
  • szegmentált hírlevelek küldése, automatizálása
  • egyénekre és Csoportokra szabható szofisztikált jogosultság és adatvédelmi rendszer
  • reakció alapú E-mail és telefon kampányok grafikus tervezése
  • költségeik nyomonkövetése és kiértékelése
  • konzisztens lead menedzsment
  • geomarketing
  • árlisták, engedménylisták, értékesítési folyamatok készítése
  • egyszerű, gyors árajánlatkészítés, akár mobileszközön is
  • leadek nyomonkövetesé, konvergálása
  • teljesítménymérés támogatása
  • hibajegy kezelés ügyfelek és telephelyek között
  • csak a megfelelő személyek, részlegek kapnak értesítést a bejelentésről
  • online hibabejelentő felület
  • strukturált és átlátható panasz- és hibajegykezelés, munkafolyamat sablonok alkalmazása
  • ügyfelekkel töltött munkaidő rögzítése
  • kiértékelések és jelentések készítése
  • folyamatok ,erőforrások, eszközök teljes körű testreszabása és követése
  • automata vagy manuális időkövetés
  • költségvetéstervek beállítása
  • rendezvények menedzselése, meghívók kiküldése közvetlenül a rendszerből
  • nyilvános vagy zártkörű regisztrációk publikálása online felületre
  • rendszerbe beérkező regisztrációk kezelése, regisztráció alapján új kapcsolatprofilok létrehozása
  • program menedzsment
  • tetszőleges számú kérdőív létrehozása
  • a kérdőívek közvetlenül a rendszerből kiküldhetők, a beérkező válaszok tárolódnak
  • automatikus kiértékelés, a pontozási rendszer egyedileg alakítható
  • online felületre kipublikálható kérdőívek – nyilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • OLAP dimenziókkal támogatott jelentéskészítés
  • adott időpontban történő automatikus jelentéskészítés és küldés a megfelelő alkalmazottaknak
  • rugalmas szűrési funkciók, kalkulált adatok

Integrálhatóság az Ön igényei szerint

  • Teljes MS Office integráció

  • Ablak az ablakban szintű Outlook integráció

  • Együttműködés különböző vállalatirányítási rendszerekkel

  • Egyedi fejlesztések és integrációs megoldások az Ön által kívánt rendszerekhez

Minden évben a piac előtt 

A CAS genesisWorld minden évben új verzióval hagyja maga mögött a konkurenciát, amellyel elnyeri a legjobb felhasználói élményt nyújtó CRM megoldás díját.

Ügyfél elégedettségi mutatók

CAS Szoftver 87%
Egyéb CRM szoftver átlag 80%
CAS technológia 93%
Egyéb CRM technológia átlag 69%
CAS implementáció 88%
Egyéb CRM implementáció átlaga 76%
CAS támogatás 77%
Egyéb CRM támogatás átlaga 72%
CAS ár-teljesítmény arány 83%
Egyéb CRM ár-teljesítmény arány átlaga 77%

Akik a genesisWorld-t választották

Felkeltettük érdeklődését?

Igényelje ingyenes és testreszabott CAS CRM prezentációját!