Egy rendszer, amit sokan félreismernek!

A CRM ügyfélkezelő rendszert jelent, de a 90-es években elnevezett megoldás mára jóval túlnőtt akkori önmagán. Hogy hatásosan érzékeltessük az évek alatt elért változást, vegyük az autó példáját. Henry Ford idejében az autó egy kezdetleges, pöfögő gépezet volt, mára pedig nem tudják milyen LCD kijelzővel dobják fel egy gépkocsi kényelmi funkcióit ahhoz, hogy versenyképes legyen a piacon. Hiszen az a tény, hogy eljuthatunk vele A-ból B-be, már nem számottevő.


Ha ma egy CRM-ről azt állítjuk, hogy az ügyfelek adatait rendszerezi, az merőben leegyszerűsíti a rendszer lényegét! A CRM a napi folyamatokat is támogatja és stratégiai célokat is kiszolgál!
E-könyvünkben eloszlatjuk a CRM-el kapcsolatos leggyakoribb tévhiteket és hiteles választ adunk a leggyakrabban feltett kérdésekre.


 

 
Kérem az e-könyvet!

Kérem az e-könyvet:

Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Hozzájárulok, hogy a Pentatrade Kft. tájékoztatást küldjön az aktualitásairól és akcióiról. (NEM KÖTELEZŐ)