Olvasási idő: 7 perc
Vállalatod a VINOP 1.4.1 pályázati lehetőséggel úgy fejlesztheti informatikai hátterét, hogy akár 20 millió forint vissza nem térítendő támogatást kaphat. Valósítsd meg üzleti digitalizációs fejlesztési céljaidat egy olyan ügyviteli rendszerrel, mint például a partnerkezelés, számlázás, raktárkezelés, iktatási rendszer és rengeteg más olyan iparágra specializálódott megoldással (pl.: fuvarozás, kereskedelem, kivitelezés), mellyel az ügyfelekkel tudod tartani a kapcsolatot, az eltárolt adatokból vezetői információkat nyerhetsz ki és megkönnyítheted a mindennapi munkát. Amennyiben most nem lépsz 2-3 évet is várnod kell a következő ilyen lehetőségig, hiszen a pályázatok finanszírozási rendszerének sajátossága, hogy bizonyos költségvetési ciklusokhoz van kötve.
1. Mégis mire lehet pályázni a VINOP 1.4.1-21 pályázaton?
A VINOP 1.4.1-21 pályázat a következő modulokra terjed ki:
- Vállalati CRM, értékesítés terület;
- Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
- Kontrolling és döntéstámogatás;
- Beszerzési, logisztikai terület;
- Táv- és csoportmunka támogatás;
- Pénzügyi, számviteli terület (ezen belül online számlázás, számlázó szoftver);
- Internetes értékesítés (vállalati webáruház);
- Online marketinget támogató megoldás;
- Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow);
- Elektronikus iratkezelési megoldás;
- Adott funkcionális területhez kapcsolódó mesterséges intelligencia alapú adatbányászati rendszer/megoldás;
- Távoli IT üzemeltetést támogató (végpontmenedzsment) megoldás;
- Online (elektronikus) fizetési megoldás.
2. Elszámolható kiadások.
- Kapcsolódó hardver, hálózati, telekommunikációs eszközök beszerzése (max. a projekt költség 20%-a, egyenként minimum 30 000 Forint/darab)
- Vállalati szoftver licence beszerzés (a projekt összköltség 30-75%-a, on-premise vagy hibrid megoldás esetén)
- Üzleti felhőszolgáltatás bérleti díja max. 22 hónap
- Szakmai tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatások (migráció, testreszabás, tesztelés, szervezetfejlesztés, képzés-betanítás) költségei (10-50% közötti költség arányban)
3. Kell-e hitel a pályázathoz?
Nem! A korábbi pályázatokkal ellentétben a VINOP 1.4.1-21 pályázatnál nem kell kötelező hitelt felvenni.
4. Kik indulhatnak a VINOP 1.4.1-21 pályázaton?
A KKV szektor minden szereplője indulhat, hogy informatikai beruházásait megvalósíthassa.
Pályázatot nyújthatnak be azon mikro- , kis-, és középvállalkozások, amelyek:
– formailag:
- kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok
- egyéni vállalkozók
- illetve szövetkezetek
– területileg:
- a jelenlegi információink alapján Budapest kivételével, így akár Pest megyében is székhellyel, fiókteleppel vagy telephellyel rendelkeznek
– létszám tekintetében:
- legalább egy fő állandó foglalkoztatottat alkalmaznak vagy alkalmazni fognak legkésőbb a projekt befejezéséig
- éves átlagos statisztikai állományi létszáma az utolsó lezárt teljes üzleti évben minimum 2 fő volt
– tevékenység tekintetében:
- nem agrártermelő vagy halászati szektorban működik
– történetileg:
- rendelkeznek legalább egy lezárt (beszámolóval/SZJA bevallással alátámasztott), teljes (365 napot jelentő) üzleti évvel, amelybe az előtársaságként való működés időszaka nem számít bele.
5. Mekkora összegű támogatásra lehet jogosult?
A jelenleg elérhető információnk alapján az elnyerhető támogatás összege 1 millió Ft és 20 millió Ft között változik majd , mérete három paramétertől fog függeni:
- mekkora volt az Ön cégének utolsó lezárt évi nettó árbevétele
- mennyi alkalmazottja van most a cégének
- mit szeretne bevezetni (hány modult) a pályázat során
Ezeket majd a pályázatban lévő Excel táblázat (MTÖK – Maximális támogatási összeg kalkulátor) számolja ki és mutatja meg, hogy mekkora pályázatot adhatsz be. A pályázathoz nem kell kötelező hitelt felvennie.
A jelenlegi tájékoztatás szerint 50% vissza nem térítendő vagy feltételesen visszatérítendő támogatásból és 50% önerőből fog állni.
6. Miben tudunk a segítségedre lenni?
Győri vállalatunk 30 éve van jelen az IT szektor piacán és az ország teljes területén szolgálja ki Partnereit. Tevékenységi körünket a vállalatirányítási, az ügyfélkezelési (CRM) és a dokumentumkezelő rendszerek bevezetése jelenti, valamint egyedi szoftvereket/ robotszoftverek fejlesztésével is foglalkozunk.