Az első számú CRM XRM szoftver vállalkozása számára
Iparágfüggetlen szabványos CRM XRM megoldás
A CAS genesisWorld egyesíti vállalkozása összes adatforrását és folyamatát, új távlatok nyitva ezzel kapcsolatai kezelésében. Az egyéb vállalati alkalmazásokból származó adatok – Microsoft Office, az archiválási és kommunikációs megoldások, az anyagkezelési, valamint az ERP rendszerek – összekapcsolhatók a CAS szoftverével, így egyetlen felületen lát minden olyan információt, amelyek szükségesek vállalata irányításához. A CAS genesisWorld különböző iparágak számára nyújt megoldást és minden felhasználó számára egyedileg licencelhető. Legyen szó kisvállalkozásról, középvállalatról vagy globális szervezetről, a CAS genesisWorld mint fokozatosan bevezethető jövőbiztos platform, már 1999 óta igazodik a vállalkozások egyedi igényeihez.
Az Ön előnyei
Sokoldalú funkciók a legjobb vásárlói élményért
CRM XRM szoftverünk számos olyan funkciót kínál, amelyek megkönnyítik mindennapi munkáját, a kapcsolattartástól és a leadkezeléstől a csapatnaptárig és az intelligens asszisztensekig. Az intuitív SmartDesign Technology®-nak köszönhetően minden eszközön dolgozhat ugyanazzal a felülettel.
CAS genesisWorld – az optimális megoldás az ügyfélkapcsolatok kezelésére
Központi adathozzáférés
A CAS genesisWorld professzionális megoldást kínál a vállalatoknak a sikeres ügyfélkapcsolat-kezeléshez: a CRM-et. A CRM XRM szoftvereszköz garantálja, hogy információvesztés nélkül hozzáférhet minden releváns ügyféladatához. Az adatokat egyetlen központi helyen tárolja a rendszer a részlegek között, és a legfrissebb információk bármikor elérhetők. Az adatok mindig visszakereshetők a marketing, a projektmenedzsment, az értékesítők vagy a vezetőség számára. Függetlenül attól, hogy pénzügyi szolgáltatóról, fogyasztási cikkeket forgalmazó vállalatról vagy biztosítóról van szó – a CAS genesisWorld profi megoldást kínál minden iparág számára.
Hosszútávú vásárlói hűség a CAS Software CRM XRM támogatásával
A CAS CRM XRM értékesítés és kapcsolattartás azért hatékony, mert a munkatársak mindig naprakész tudása profizmust mutat a vásárlók számára. Professzionális, személyre szabott tanácsadással és interaktív elemzési lehetőségekkel megerősítheti és hosszú távon megőrizheti kapcsolatait ügyfeleivel – még akkor is, ha új kapcsolattartó kerül a vállalathoz. A CRM rendszerben azonnal lehívhatók és kiegészíthetők az ügyféltörténetek, így többé nem akadály bármilyen személyügyi változás. Az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében a CAS genesisWorld segítségével olyan elemző eljárások is elvégezhetők, amelyek segítenek a célcsoport megismerésében.
Egyedi ajánlatkérés
A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy amint beérkezik egy ügyféligény, nálunk mindent egy helyen megtalál. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk ügyfeleinknek, amivel garantáltan elégedettek lesznek az elkészült megoldással.