Loading...
CAS CRM XRM megoldás AIA2022-11-10T16:55:58+01:00

Az első számú CRM XRM szoftver vállalkozása számára
Iparágfüggetlen szabványos CRM XRM megoldás

Prospektus letöltése

A CAS genesisWorld egyesíti vállalkozása összes adatforrását és folyamatát, új távlatok nyitva ezzel kapcsolatai kezelésében. Az egyéb vállalati alkalmazásokból származó adatok – Microsoft Office, az archiválási és kommunikációs megoldások, az anyagkezelési, valamint az ERP rendszerek – összekapcsolhatók a CAS szoftverével, így egyetlen felületen lát minden olyan információt, amelyek szükségesek vállalata irányításához. A CAS genesisWorld különböző iparágak számára nyújt megoldást és minden felhasználó számára egyedileg licencelhető. Legyen szó kisvállalkozásról, középvállalatról vagy globális szervezetről, a CAS genesisWorld mint fokozatosan bevezethető jövőbiztos platform, már 1999 óta igazodik a vállalkozások egyedi igényeihez.

Pannonhalmi Főapátság logó
Szabó Fólia logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
Még több referencia

Az Ön előnyei

Sokoldalú funkciók a legjobb vásárlói élményért

CRM XRM szoftverünk számos olyan funkciót kínál, amelyek megkönnyítik mindennapi munkáját, a kapcsolattartástól és a leadkezeléstől a csapatnaptárig és az intelligens asszisztensekig. Az intuitív SmartDesign Technology®-nak köszönhetően minden eszközön dolgozhat ugyanazzal a felülettel.

CAS genesisWorld – az optimális megoldás az ügyfélkapcsolatok kezelésére

Központi adathozzáférés

A CAS genesisWorld professzionális megoldást kínál a vállalatoknak a sikeres ügyfélkapcsolat-kezeléshez: a CRM-et. A CRM XRM szoftvereszköz garantálja, hogy információvesztés nélkül hozzáférhet minden releváns ügyféladatához. Az adatokat egyetlen központi helyen tárolja a rendszer a részlegek között, és a legfrissebb információk bármikor elérhetők. Az adatok mindig visszakereshetők a marketing, a projektmenedzsment, az értékesítők vagy a vezetőség számára. Függetlenül attól, hogy pénzügyi szolgáltatóról, fogyasztási cikkeket forgalmazó vállalatról vagy biztosítóról van szó – a CAS genesisWorld  profi megoldást kínál minden iparág számára.

Hosszútávú vásárlói hűség a CAS Software CRM XRM támogatásával

A CAS CRM XRM értékesítés és kapcsolattartás azért hatékony, mert a munkatársak mindig naprakész tudása profizmust mutat a vásárlók számára. Professzionális, személyre szabott tanácsadással és interaktív elemzési lehetőségekkel megerősítheti és hosszú távon megőrizheti kapcsolatait ügyfeleivel – még akkor is, ha új kapcsolattartó kerül a vállalathoz. A CRM rendszerben azonnal lehívhatók és kiegészíthetők az ügyféltörténetek, így többé nem akadály bármilyen személyügyi változás. Az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében a CAS genesisWorld segítségével olyan elemző eljárások is elvégezhetők, amelyek segítenek a célcsoport megismerésében.

Egyedi ajánlatkérés

A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy amint beérkezik egy ügyféligény, nálunk mindent egy helyen megtalál. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk ügyfeleinknek, amivel garantáltan elégedettek lesznek az elkészült megoldással.

Ajánlatkérés

    Mi az, ami fontos Ön számára?
    Ügyfél előzmények nyilvántartása
    Feladata nyomonkövetés
    Belső kommunikáció
    Projektmunka
    Ajánlatok utánkövetése
    Marketing kommunikáció
    Vezetői riportok
    Dokumentumkezelés
    Eseménykezelés
    Vevőszolgálat[cf7mls_step cf7mls_step-1 "Tovább" ""]

    [cf7mls_step cf7mls_step-2 "Vissza" "Step 2"]

    Go to Top