Olvasási idő: 5 perc
A CAS genesisWorld 35 éve indult Ausztriából és vált globális szereplővé a CRM-ek piacán. A CAS CRM megoldás olyan támogatást nyújt a vállalatvezetés számára, amely felhasználóként egy főállású asszisztens munkáját képes kiváltani. De ennél is nyomósabb érv talán az ügyfélkezelés teljes folyamatának transzparenciája és az ügyfélélmény javulása.
Mi indokolja általában a CRM bevezetést?
A CRM bevezetés olyan vállalatoknál indokolt, ahol az érdeklődőkből sok a lemorzsolódott ügyfél és/vagy nehezen átlátható az értékesítési folyamat. Még inkább indokolt a CRM bevezetés ha mindezek mellett sok a projektmunka a vállalatnál és hiányoznak a jövedelmező vállalatirányításhoz szükséges, döntéstámogató adatok.
Milyen segítséget nyújt a mindennapi munkához a CAS CRM rendszer?
Nagyon sokrétűen lehet használni egy jól funkcionált CRM-et. Emberi közbeavatkozás nélkül építhetjük adatbázisunkat azáltal, hogy a rendszer összeköthető például a weboldallal. A honlapon keresztül bejövő érdeklődők adatai automatikusan mentésre kerülnek a rendszerben, elfogadhatják az adatvédelmi szabályzatot és bekerülnek a hírlevél adatbázisba. Innentől kezdve az ügyfél teljes életútját végig tudjuk kísérni a CRM-ben. Minden kapcsolatfelvétel, minden kommunikáció egy helyen van összegyűjtve, látszik, hogy az értékesítésben hol tartunk, kell-e még tárgyalni. Az ügyfélkezelésen túl a megrendelés leadás és a számlázás is megvalósulhat a CRM-en keresztül. A cégvezetés és a marketing számára óriási segítség, hogy bármilyen szempont szerint egy kattintással tudjuk csoportosítani az ügyfeleket. Ezáltal például nem küldünk olyan témában hírlevelet egy bizonyos ügyfélcsoportnak, amely számukra irreleváns. Célzott és profi lesz a kommunikáció.
A CRM és a belső kommunikáció: Minden munkatárs napi munkája nyomon követhető egy kattintásra. Látható kinek mivel telt meg a naptára, tudunk feladatokat delegálni és a nap végén látjuk milyen tényidők kerültek rögzítésre, azaz ki mivel töltötte a munkaidejét. Segítséget tudunk kérni és látjuk milyen témákban akadtak el munkatársaink. A CAS CRM alkalmas a projektek rendkívül átlátható menedzselésére is.
Milyen szempontok alapján válassz CRM rendszert?
A vásárlóid összehasonlításokat végeznek. Egyedi megoldásokat és személyre szabott tanácsokat keresnek, amelynek eredménye: előre csomagolt szolgáltatásokkal és standard termékekkel nem lehet ügyfeleket szerezni és megtartani, így a CRM rendszernél is egyedileg testreszabott megoldást kell választani. Talán az egyik legfontosabb szempont, hogy könnyen megtanulható legyen a rendszer használata, így egy magyar nyelvű, felhasználói élményt biztosító rendszert érdemes keresni. Fontos, hogy az ügyfélkezelésen túl a CRM hatékonyan kövesse a projekteket és a belső, vállalaton belüli munkát. A harmadik szempont a szoftveres háttértámogatás, azaz lehetőleg kerüljünk a sufnituning CRM tákolmányokat, amelyeknél ha probléma lép fel magunkra vagyunk utalva.
Üzleti szempontból milyen haszna van a CAS CRM-nek?
Mindennek látjuk a miértjét, nem kell kérdezősködni és „nyomozni”. A testreszabható statisztikáknak (vezetői dashboardok) köszönhetően sokkal pontosabb látjuk a tevékenységünket és annak eredményességét. Az adott vezető számára fontos cégadatok egyből megjelennek az irányítópulton és „le tudunk ásni” az adatok mélyére szintén pár kattintással. Például egy kampány sikerességét a marketing vezető egyből látja a konverziós rátával és közbe tud avatkozni még időben ha egy aktivitás sikertelen.
A vállalati kultúrában is előrelépést jelent a CAS CRM. Az ügyfélkapcsolatok terén teljes a transzparencia, egyértelműen látszik, hogy ki, mivel és mennyit foglalkozott. Így aztán nincs felesleges kontroll, mindenki tudja a dolgát. A CAS CRM lépcsőzetesen bevezethető és rugalmasan testreszabható az intelligens moduloknak és interfészeknek köszönhetően. Így nem kell egyből óriási költségekkel kezdeni, elég kicsiben. Kiemelnénk, hogy a Pentatrade nem értékesítőkből áll, hanem olyan diplomás informatikai és gazdasági szakemberekből, akik a szoftver mellé olyan szakértelmet adnak, amellyel a lehető leghatékonyabb lesz az adott vállalatnál a rendszer bevezetése.