Az integráció az ELO Invoice Business Solution modul testreszabásával, illetve a Pentatrade egyedi fejlesztésével került kialakításra.
A magyar jogszabályoknak megfelelően minden kiállított számla adatait szükséges lejelenteni a NAV rendszerébe. A NAV-ELO integráció lehetővé teszi, hogy az adóhatóság által szolgáltatott számlainformációk automatikusan, valamint ütemezetten lekérdezésre kerüljenek, és XML formátumban letárolódjanak egy előre meghatározott mappába.  A számlák azonnal, riportálhatóan megjelennek az ELO dokumentumkezelő megoldásban, amint lekérdezhetővé váltak a NAV rendszerén keresztül. Az XML-ek letöltéséről és letárolásáról egy ELO-tól független szolgáltatás gondoskodik, amit szintén biztosítunk.

Indítsd el 10 perces bemutatónkat.

Dokumentum menedzsment szakértőnk Oláh Adrián, ebben a videóban a magyar adóhatóság által szolgáltatott számlaadatok feldolgozását és az ezekhez kapcsolódó számlaképek kezelését mutatja be az ELO dokumentumkezelő rendszerben.

Mit nyersz a rendszer bevezetésével?

  • a számlán szereplő adatok döntő részét csak ellenőrizni kell, csökken a számla rögzítés ideje

  • számlák azonnal, riportálhatóan megjelennek az ELO-ban amint lekérdezhetővé váltak a NAV rendszerén keresztül

  • a NAV-tól kapott számlaadatokat jól áttekinthető űrlap formájában jeleníti meg a rendszer

  • a számlaadatok közt szereplő szállító és vevő információk alapján automatikusan beazonosításra kerülnek a belső azonosítók, az ERP felé már a saját azonosítójával mehetnek ki ezek az információk

  • a számlakép a folyamat bármely pontján a számlaadatokhoz csatolható, ezt követően könnyen kereshetővé válik

Kiknek ajánljuk?

Meglévő és leendő ELO ügyfeleinknek, ugyanis az integráció előfeltétele, hogy legyél Te is ELO felhasználó. Amennyiben szeretnéd rapid módon intézni számláid kezelését utat nyitva ezzel a mai kor digitális elvárásainak, keress minket bizalommal. A folyamatok automatizálásával csökken a hibázás lehetősége és jobban kiaknázhatod embereid képességeit azáltal, hogy kiváltod a monoton munkafolyamatokat.

Érdekel a dolog?

Dokumentumkezelő szoftver megoldásunk mellett, ELO csapatunk segít kialakítani az optimális vállalati folyamatokat. Hogyan?

  • Folyamatok feltérképezésével, elemzésével, optimalizálásával.
  • Workflow rendszer kialakításával: korszerű informatikai eszközök segítségével a valós vállalati folyamatokat automatizálni lehet, így tovább csökken az adminisztráció, és nyomon követhető a működés.
  • Központi tartalomkezelés megvalósításával. A folyamat-orientált működés egyik alapfeltétele az információk központosítása, és azok elosztásának, hozzáférhetőségének szabályozása.
  • Képzéssel

Többet szeretnék tudni az ELO dokumentumkezelőről >>

Jelentkezz díjmentes konzultációnkra!