Jövőbe vezetjük vállalkozását.
A Németországban piacvezető CAS CRM XRM egybefogja a vállalat teljes irányítását. Az XRM funkció kiterjedt ügyfélkapcsolat-kezelést jelent, amely kiemeli a CAS-t a hétköznapi CRM rendszerek közül. Ilyen főbb funkciók a sales, a projekt menedzsment (terv-tényidő alapon), a vevőszolgálat, a marketing és a cégvezetés teljes támogatása. Rugalmasan alkalmazkodunk elképzeléseihez, legyen szó akár flottakezelésről, HR menedzsmentről, eseményekről vagy más eszközökről. A CAS segítségével még időben helyes vezetői intézkedéseket hozhat, mert minden döntéstámogató adat pár kattintással elérhető. A CAS dizájn egyedülálló a magyar piacon, ami az esztétikum mellett főként a könnyű átláthatóságot és kezelhetőséget jelenti.
A német KKV szektor piacvezető CRM XRM megoldása.
Történet és profil
Az elmúlt években a CAS Software AG a középvállalatok ügyfélkapcsolat-kezelésének (CRM) németországi piacvezetőjévé fejlődött és a közép- és nagyvállalatok konfigurációs megoldásainak (CPQ) specialistájává nőtte ki magát. A CAS Software AG-t 1986-os alapítása óta Martin Hubschneider alapítója és vezérigazgatója irányítja. A CAS csoport jelenleg több mint 470 embert foglalkoztat. Napjainkban 32 000 szervezetnél, több mint 520 000 ember használja.
CAS Software AG számokban
A CAS CRM XRM előnyei
Gyorsabb folyamatok, optimalizált értékesítés, nagyobb vevői elégedettség.
Az értékesítés növelésének kulcsa a CAS CRM XRM bevezetése, amely által leegyszerűsödnek üzleti folyamatai, hatékonyan tud a vevőkkel foglalkozni, ami növekvő eladásokhoz vezet. Az elégedett ügyfelek nagyobb vásárlói hűséget és maximalizált bevételt garantálnak. A CAS genesisWorld CRM XRM valódi versenyelőnyt biztosít a vállalatok számára, és lehetővé teszi új piacok kiaknázását.
CRM XRM megoldásunk TOP 3 előnye
CRM XRM megoldás az egyedi igényekhez
Díjnyertes CRM XRM megoldásaink aktív ügyfélkapcsolat építést tesznek lehetővé és minden vállalati információt „tudást” egy rendszerben összpontosítanak. Az adatok között kapcsolat jön létre, mely révén látjuk a folyamatok/eredmények közötti összefüggéseket. Helyezze új, hatékony alapokra a csapatmunkát – akár térbeli határokon át.
Intelligens asszisztenseink megkönnyítik a napi folyamatokat és számos üzleti lehetőség előtt nyitnak új kapukat.
CRM XRM rendszerünket az Ön igényeihez igazítjuk
„A CAS CRM XRM, minden ügyfél CRM-je.”
Ezzel a mottóval a CAS Software AG személyre szabott szoftvereket kínál minden vállalat számára és iparágfüggetlen megoldásokat minden szervezet részére. CRM rendszerünkkel öröm munka, ami motivál minden felhasználót. A jelentések, összegzések minimális idő alatt, pár kattintással elérhetők, adatredundancia nélkül.
Moduláris felépítés és bővíthetőség
Használja ki a felhasználónként testre szabható CRM XRM lehetőségeket!
A CAS CRM XRM felhőalapú szolgáltatása
A SmartWe® egy olyan alkalmazásalapú CRM Cloud megoldás, amely a kkv-szektor számára lett kifejlesztve.
Nincs szükség szerverre vagy IT szakemberre, használja egyszerűen a böngészőből!
Az alkalmazás segítségével minden egyes vállalati terület munkája átlátható, egyszerű és visszakövethető lesz. Kapcsolat-, projekt- és feladatkezelés, központi dokumentumtárolás, ügyféltörténet, csapatnaptár, valamint leadek és értékesítési lehetőségek – menedzselje vállalatát egyetlen megoldással. A SmartWe® mindezek emellett személyre szabott kommunikációt tesz lehetővé, rekord idő alatt hozhat létre bármilyen egyedileg címzett dokumentumot vagy e-mailt.
Egyedi ajánlatkérés
A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy Ügyfeleink nálunk mindent egy kézből megkapnak. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk, amivel garantáltan elégedett lesz az elkészült megoldással.