Loading...
CRM és xRM megoldásunk2024-09-20T10:51:33+02:00


Jövőbe vezetjük vállalkozását.

A Németországban piacvezető CAS CRM XRM egybefogja a vállalat teljes irányítását. Az XRM funkció kiterjedt ügyfélkapcsolat-kezelést jelent, amely kiemeli a CAS-t a hétköznapi CRM rendszerek közül. Ilyen főbb funkciók a sales, a projekt menedzsment (terv-tényidő alapon), a vevőszolgálat, a marketing és a cégvezetés teljes támogatása. Rugalmasan alkalmazkodunk elképzeléseihez, legyen szó akár flottakezelésről, HR menedzsmentről, eseményekről vagy más eszközökről. A CAS segítségével még időben helyes vezetői intézkedéseket hozhat, mert minden döntéstámogató adat pár kattintással elérhető. A CAS dizájn egyedülálló a magyar piacon, ami az esztétikum mellett főként a könnyű átláthatóságot és kezelhetőséget jelenti.  

Tudjon meg többet
Értékesítési-, ügyfélszolgálati-, marketing-, menedzsment területek

2022. június 24. – A  CAS elnyerte az év  TOP Innovátora díját!

Tudjon meg többet!

A német KKV szektor piacvezető CRM XRM megoldása.

Történet és profil

Az elmúlt években a CAS Software AG a középvállalatok ügyfélkapcsolat-kezelésének (CRM) németországi piacvezetőjévé fejlődött és a közép- és nagyvállalatok konfigurációs megoldásainak (CPQ) specialistájává nőtte ki magát. A CAS Software AG-t 1986-os alapítása óta Martin Hubschneider alapítója és vezérigazgatója irányítja. A CAS csoport jelenleg több mint 470 embert foglalkoztat. Napjainkban 32 000 szervezetnél, több mint 520 000 ember használja.

CAS CRM XRM cégtörténet & információk

CAS Software AG számokban

0
millió EUR
0
munkatárs
0
partner
0
% saját tőke
0
% innováció
0
ezer felhasználó
0
ország
0
nyelven
Tudjon meg többet a CAS előnyéről

A CAS CRM XRM előnyei

Gyorsabb folyamatok, optimalizált értékesítés, nagyobb vevői elégedettség.

Az értékesítés növelésének kulcsa a CAS CRM XRM bevezetése, amely által leegyszerűsödnek üzleti folyamatai, hatékonyan tud a vevőkkel foglalkozni, ami növekvő eladásokhoz vezet. Az elégedett ügyfelek nagyobb vásárlói hűséget  és maximalizált bevételt garantálnak. A CAS genesisWorld CRM XRM valódi versenyelőnyt biztosít a vállalatok számára, és lehetővé teszi új piacok kiaknázását.

CRM XRM megoldásunk TOP 3 előnye

Pannonhalmi Főapátság logó
Szabó Fólia logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
4-ÉPV Kft. logó
Még több referencia

CRM XRM megoldás az egyedi igényekhez

Díjnyertes CRM XRM megoldásaink aktív ügyfélkapcsolat építést tesznek lehetővé és minden vállalati információt „tudást” egy rendszerben összpontosítanak. Az adatok között kapcsolat jön létre, mely révén látjuk a folyamatok/eredmények közötti összefüggéseket. Helyezze új, hatékony alapokra a csapatmunkát – akár térbeli határokon át.

Intelligens asszisztenseink megkönnyítik a napi folyamatokat és számos üzleti lehetőség előtt nyitnak új kapukat.

Tudjon meg többet a CAS CRM XRM-ről

CRM XRM rendszerünket az Ön igényeihez igazítjuk
„A CAS CRM XRM, minden ügyfél CRM-je.”

Ezzel a mottóval a CAS Software AG személyre szabott szoftvereket kínál minden vállalat számára és iparágfüggetlen megoldásokat minden szervezet részére. CRM rendszerünkkel öröm  munka, ami motivál minden felhasználót. A jelentések, összegzések minimális idő alatt, pár kattintással elérhetők, adatredundancia nélkül.

Moduláris felépítés és bővíthetőség

Használja ki a felhasználónként testre szabható CRM XRM lehetőségeket!

  • címmenedzsment: cégek, egyéni kapcsolattartók és alkalmazottak, kezelése, teljes interakció történettel
  • időpontkezelés, közös naptárnézet, eseményszervezés, telefonhívások, szabadságok nyilvántartása eszköz- és teremfoglalások kezelése
  • feladatok delegálása és lejelentése
  • értékesítési lehetőségek kezelése, fázisok, státuszok, csatolt tevékenységek követése
  • címlisták egyedi kialakítása és szűrése
  • szegmentált hírlevelek küldése, automatizálása
  • egyénekre és Csoportokra szabható szofisztikált jogosultság és adatvédelmi rendszer
  • reakcióalapú e-mail kampányok grafikus tervezése
  • költségek nyomonkövetése és kiértékelése
  • konzisztens lead menedzsment
  • geomarketing
  • árlisták, engedménylisták, értékesítési folyamatok készítése
  • egyszerű, gyors árajánlatkészítés, akár mobileszközön is
  • leadek nyomonkövetesé, konvergálása
  • teljesítménymérés támogatása
  • strukturált és átlátható hibajegy kezelés ügyfelek és telephelyek között
  • kizárólag a jogosult személyek, részlegek kapnak értesítést a bejelentésről
  • online hibabejelentő felület
  • munkafolyamat sablonok alkalmazása
  • ügyfelekkel töltött munkaidő rögzítése
  • kiértékelések és jelentések készítése
  • folyamatok ,erőforrások, eszközök teljes körű testreszabása és követése
  • terv-tényidő alapú projektkezelés
  • automata vagy manuális időkövetés
  • költségvetéstervek beállítása
  • rendezvények menedzselése, meghívók kiküldése közvetlenül a rendszerből
  • nyilvános vagy zártkörű regisztrációk publikálása online felületre
  • rendszerbe beérkező regisztrációk kezelése, regisztráció alapján új kapcsolatprofilok létrehozása
  • program menedzsment
  • tetszőleges számú kérdőív létrehozása
  • a kérdőívek közvetlenül a rendszerből kiküldhetők, a beérkező válaszok tárolódnak
  • automatikus kiértékelés, a pontozási rendszer egyedileg alakítható
  • online felületre publikálható kérdőívek – nyilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • OLAP dimenziókkal támogatott jelentéskészítés
  • adott időpontban történő automatikus jelentéskészítés és küldés a megfelelő alkalmazottaknak
  • rugalmas szűrési funkciók, kalkulált adatok
Crm-xrm rendszerünk lehetőségei

A CAS CRM XRM felhőalapú szolgáltatása

A SmartWe® egy olyan alkalmazásalapú CRM Cloud megoldás, amely a kkv-szektor számára lett kifejlesztve.
Nincs szükség szerverre vagy IT szakemberre, használja egyszerűen a böngészőből!
Az alkalmazás segítségével minden egyes vállalati terület munkája átlátható, egyszerű és visszakövethető lesz. Kapcsolat-, projekt- és feladatkezelés, központi dokumentumtárolás, ügyféltörténet, csapatnaptár, valamint leadek és értékesítési lehetőségek – menedzselje vállalatát egyetlen megoldással. A SmartWe® mindezek emellett személyre szabott kommunikációt tesz lehetővé, rekord idő alatt hozhat létre bármilyen egyedileg címzett dokumentumot vagy e-mailt.

Tudjon meg többet a SmartWe®-ről

Töltse le katalógusunkat.

Minden fontos információt egy helyen megtalál termék katalógusunkban, amit a lenti gombra kattintva tölthet le. Amennyiben elnyertük érdeklődését, keressen minket bizalommal.

Termék prospektus

Egyedi ajánlatkérés

A Pentatrade erőssége abban rejlik, hogy Ügyfeleink nálunk mindent egy kézből megkapnak. A folyamat átvilágításától kezdve, a szervezésen keresztül, a rendszer kitalálásáig, valamint működtetéséig, mindenben támogatást nyújtunk. Szoftvereink mellé egy olyan gazdasági, üzleti szemléletet adunk, amivel garantáltan elégedett lesz az elkészült megoldással.

Ajánlatkérés

    Mi az, ami fontos Ön számára?
    Ügyfél előzmények nyilvántartása
    Feladata nyomonkövetés
    Belső kommunikáció
    Projektmunka
    Ajánlatok utánkövetése
    Marketing kommunikáció
    Vezetői riportok
    Dokumentumkezelés
    Eseménykezelés
    Vevőszolgálat

    Go to Top