Mire jó a PentaRoad? 

A PentaRoad egy projekt és költségnyilvántartó megoldás útépítő és építőipari vállalatok számára.

A PentaRoad segítségével a projektfolyamatok lépései követhetővé válnak, az ajánlatkérések rögzítésétől kezdve a teljesítésigazolások kiállításáig. A program web böngészőben fut, így működő internetkapcsolattal bárhonnan, bármikor elérhető.

Kiknek szól?

Útépítő és építőipari vállalatoknak!

  • Cégvezetőknek: A PentaRoad olyan adatokat szolgáltat valós időben 1 helyen, mellyel gyorsan felméri a vállalat pénzügyi helyzetét, költségeit és azok keletkezési helyeit. Ilyen például az elhalasztott és várható bevétel, vagy a gépek fenntartási költsége.

  • Fuvarszervezőknek: A rendszer figyeli a foglalt és szabad eszközöket, ez egyszerűvé és gyorssá teszi a napi munkát, valamint segít a tervezhetőségben.

  • Műhelyfőnököknek & raktárosoknak: Eszköz javítás során a rendszer kezel minden információt. Látható a felhasznált anyag és az elvégzett munka. Ezáltal kikövetkeztethető mely gépet érdemes fenntartani.

  • Adminisztrátoroknak: Az egyszeres adatrögzítés miatt, kevesebb adminisztráció. Például minden információ egy helyen szerepel az ügyfelekről, nem kell adatbogarászással tölteni feleslegesen az időt.

Moduláris felépítés

A PentaRoad számos funkcióval segíti a napi munkát!

  • Ajánlatkérések: megrendelői és alvállalkozói ajánlatkérések rögzítése, nyomon követése.
  • Egységár képzések: a munkákhoz kapcsolódó költségvetési kiírás feldolgozása, egységárak kalkulálása.
  • Előkalkulációk: a költségek teljeskörű tervezése.

A szerződéskötés utáni időszakban felmerülő tevékenységek támogatása. Projektek felrögzítése, a munkához szükséges erőforrásokat tartalmazó megállapodások elkészítése és a projektek időbeli ütemezése található ebben a modulban.

  • Megrendelői szerződések: szerződés alapján projekt létrehozása, elindítása.
  • Alvállalkozói megállapodások: alvállalkozóktól bérelt/vásárolt erőforrásokra vonatkozó információk rögzítése.
  • Projekt ütemtervek: a projektekhez kapcsolódó határidők, tervek rögzítése.

A projekt elindulása után keletkező napi szintű feladatok támogatására létrehozott modul.

  • Napi indítás / napi jelentés: a munkagépek elindítása az adott munkaterületre, nap végén pedig a jelentés rögzítése. Ez biztosítja a kontrollt.
  • Javítókönyvek: a műhelyben keletkező műhelynapló/javítókönyv felrögzítésére szolgáló felület.
  • Tényadat rögzítése: a napi jelentésben szereplő gépekhez tartozó bizonylatok (menetlevél, gépüzemnapló, mérlegjegy, szállítólevél) rögzítésére/megjelenítésére szolgáló felület.
  • Bevételezési bizonylatok: raktárra történő bevételezést biztosító űrlap.

Ebben a modulban rögzíthetők a kimenő és bejövő számlák és tekinthetők meg a létrehozott teljesítésigazolások.

  • Teljesítésigazolás: a beérkezett bizonylatokból (menetlevél, gépüzemnapló, mérlegjegy, menetlevél) készített teljesítésigazolásokat tartalmazó felület.
  • Számlák rögzítése: a kimenő és bejövő számlák rögzítésére és megjelenítésére szolgáló felület.

A törzsadatok modulban kerül rögzítésre minden olyan alapadat, amelyekhez újabb információkat csatolhatunk a munkafolyamat során.

  •  Megrendelők
  •  Partnerek
  •  Alvállalkozók
  •  Dolgozók
  •  Eszközök
  •  Cikkek
  •  Üzemanyagkutak
  •  Alaptörzsek
  • Tevékenységek ütemterve: a projekt időbeli ütemezéséből automatikusan generált gantt diagram.
  • Erőforrás kapacitás: a projekt ütemterv alapján automatikusan létrejövő kimutatás, amely az erőforrás típusok foglaltságát jeleníti meg.
  • Havi összesítő: a vállalat dolgozóinak havi óráit összegyűjtő kimutatás.
  • Útnyilvántartás: az utazások rögzítését biztosító funkció és a rögzítésekből létrejövő kimutatás.
  • Bizonylati lista: a felrögzített bizonylatokat (menetlevél, gépüzemnapló, mérlegjegy, szállítólevél) tartalmazó lista, melynek elemeiből teljesítésigazolás készíthető.
  • Rendszám szerinti eszköznyilvántartás: a saját gépjárművek napi állapotát tartalmazó riport, amely egyrészt automatikusan a napi jelentésekből másrészt  manuálisan töltődik.
  • Költséglapok: a munkák során beérkezett dokumentumokból készített pénzügyi kimutatás, amely költségviselőnként és költéshelyenként is lekérhető.
  • E-napló: az e-napló köteles munkákhoz tartozó kitöltési kötelezettség adminisztrálására létrehozott felület.
  • Előrehaladás: a projekt idő és pénzbeli előrehaladását kimutató jelentés, amellyel nyomon követhető a megrendelő által elvárt feladatok és a tervezés során meghatározott tevékenységek állapota.
  • Előre definiált kimutatások: a felhasználók igényei által definiált riportok.

Az iktatás modulon belül található meg minden olyan dokumentum, amely rögzítésre került a rendszerbe illetve itt található a postai dokumentumok iktatását biztosító felület.

  •  Dokumentumok
  • Postai iktatásnilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • OLAP dimenziókkal támogatott jelentéskészítés
  • rugalmas szűrési funkciók, kalkulált adatok

Minden információ birtokában!
Valós időben, egy helyen!

Előnyök

Minden egy helyen 100%
Adatrögzítés egyszer 100%
Gép kapacitás mutatás 100%
Ktg. és bevétel kontroll 100%
Értesítések 100%
Jogosultság beállítás 100%

Referenciák

Felkeltettük érdeklődését?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!